امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: چهارشنبه 11 دی 1398
بازدید: 120

بهترین وکیل دادگستری
دادخواستهای خانوادگی با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق جامعه مسلمان شیعه هستند ، تحت قانون داخلی قرار می گیرد و قوانین خانواده نیز همانند قانون مدنی و حقوق خانواده است.
وکیل دادگستری خانواده در حقیقت یک وکیل متخصص قوانبن طلاق توافقی است که کاملاً از قوانین و قوانین شرع برخوردار است و قادر است با آگاهی کافی از حقوق موکل خود اطمینان حاصل کند.
ما مفتخریم که تیمی از وکلا را در زمینه دادرسی متخصص داریم

 

مشاوره حقوقی در مورد جرایم سایبری: با پیشرفت تکنولوژی و ورود انسانها در قرن بیستم و به ویژه قرن بیست و یکم ، قلمرو جرم از دنیای واقعی به رایانه ها و دنیای مجازی و ارتباطات گسترده جهانی تغییر یافته است. یکی از جرائمی که ممکن است در این زمینه رخ دهد ، جرایم سایبری است که به دلیل ماهیت کیفری ، مادی و معنوی در زمینه جرایم جنایی در حال بررسی است. در پرونده های کیفری به دلیل حساسیت و تأثیر پرونده در آینده و زندگی افراد ، استفاده از یک وکیل کلاهبرداری و اخذ مشاوره حقوقی عدل جویان در مورد کلاهبرداری سایبری ضروری است.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای دادگستری به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه هزینه ای اطلاعات مفید و مفیدی را در مورد پرونده و قانون خود بدست آورید. خدمات حقوقی رایگان خدمات حقوقی توسط وکیل لوکس و کارشناسان نخبه در ایران ، وکلای دلسوز ما در غرب تهران سعی می کنند به دلیل مشکلات مالی مانع اجرای هر کسی از حقوق خود شوند.
  

https://adljooyan.com

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش